05 October 2009

ManHand 慢行

  
今早去學校路上
扭開了久違的收音機
第一首歌被播放的就是“ManHand 慢行”的
“漫游世界”

聽了這一首歌后
心里有一股沖動想立刻回家查一查這個團體
“漫游世界”的歌詞很有意義
愛上了這首歌

女生的歌聲讓我印象深刻
這首歌的旋律一直回蕩于我腦海中
真的好喜歡這首歌
  

  
“MANHAND慢行”是一对马来西亚四男一女五人组合,
于2006年5月8日正式成军。
音乐风格以广东话RAP为主,
结合带有FUNK,雷鬼,摇滚,
ACOUSTIC, HIPHOP, SWING等不同类别穿梭其中,
带来新鲜的队形与欲达的音乐方向。
2007年尾慢行终于推出首张乐团专辑[MANHAND],
虽然以 RAP 为主,但歌词却不怒火粗卑也不说教,
以一群这一带的年轻人观点RAP出周遭的文化与观点,
也没有大马与香港文化上的差异,十分易听及容易认同。
  
——————————

漫游世界 歌詞

这个世界有咁大 你又点玩嗮 转数唔快 会淘汰 冇人想出界


就一早玩晒 喂当你一铺输嗮 再转换心态 已见惯不怪

眼看世界有咁坏 过百样丑态 有怪莫怪 我唔快 爱慢游世界

我一般心态 就算未睇得通嗮 确定冇扭軚 就冇人会怪



试下用心感受呢个世界 原来过程系生活必须要接受既洗礼

有回忆回味系种美丽 life goes on 我哋系实验室里面游离浪荡

玩紧实验验紧 right or wrong 发誓誓言究竟weak or strong

有可能系食言唔系食盐食错乱讲 这个实验证实失败 唔需要失眠

因为呢个世界有咁多谜题有问题 解极都系解唔嗮all right

摆低所有希望oh my 遗忘自己仲有愿望 但系冇乜所谓

依然可以继续慢游另一个世界 睇你点睇 juz laid back



人一世物一世 冇人会想成世困系自己困扰既生活问题

但系现实有几多对手可以将佢击败 失败 又边个可以重新再嚟

边个唔想发达兼发围 唔想挨又有冇咁多优惠

挨极得个吉 有冇可能冇乜所谓 通常问题究竟系咪人为

有人太过收埋 太过自闭系咪压力太大 惗得太坏 有啲弊

又赖社会既问题 问题发生又总有两睇 你又点睇

我系冇米暂时未能环游世界 但系我有音乐让我慢游愉快

唔怕淘汰 唔怕金融海啸难题 净系 怕你猛咁催我叫我快



这个世界有咁大 你又点玩嗮 转数唔快 会淘汰 冇人想出界

就一早玩晒 喂当你一铺输嗮 再转换心态 已见惯不怪

眼看世界有咁坏 过百样丑态 有怪莫怪 我唔快 爱慢游世界

我一般心态 就算未睇得通嗮 确定冇扭軚 就冇人会怪



woo~woo~woo~woo~



我系出于污泥 但冇惗过做堆烂泥 我只不过选择慢游呢个世界

每个人都有选择要企乜嘢位 一铺惯低 有几多个可以企番上嚟

我冇惗过要威 又怕乜衰俾人睇 由得我哋自由发挥

机会哪怕行唔出嚟 系快定系慢我惗冇乜所谓

我讨厌 想改变 我想知道啲人几时哭完笑完

和平离我几远日后会点 我相信冇人真系识预言

但系对于将来都冇惗过想点 唔好教我做人你我唔同观点

唔同世界真系无乜所谓 慢游真系几舒服 盏鬼



这个世界有咁大 你又点玩嗮 转数唔快 会淘汰 冇人想出界

就一早玩晒 喂当你一铺输嗮 再转换心态 已见惯不怪

眼看世界有咁坏 过百样丑态 有怪莫怪 我唔快 爱慢游世界

我一般心态 就算未睇得通嗮 确定冇扭軚 就冇人会怪



这个世界有咁大 你又点玩嗮 转数唔快 会淘汰 冇人想出界

就一早玩晒 喂当你一铺输嗮 再转换心态 已见惯不怪

眼看世界有咁坏 过百样丑态 有怪莫怪 我唔快 爱慢游世界

我一般心态 就算未睇得通嗮 确定冇扭軚 就冇人会怪

——————————

歌曲简介


SHOWHAND:现场听到呢首歌既时候,PLZ SHOW ME YOUR HAND
曲风:英式摇滚,电子音乐同埋以LIFE既音乐为主
咩人:系话到一切问题都BASED ON人,人与人之间缺少尊重,人系咪应该无分上下等人,请问,你又系D乜野人?
曲风:70s蓝调既音乐元素加现代既编曲手法去演绎

价格:物价慢慢膨胀上升,人格慢慢缩水下降
曲风:ROCK N ROLL,TWIST

慢游世界:行慢D睇多D
曲风:RnB

玩具岛:讨厌现实,逃避现实,希望可以有个和平既地方
曲风:HIP HOP

男怕:男人最怕既事情。。。女怕下次写。。。
曲风:ELECTRO

游戏手掣:系人玩游戏定游戏玩人?
曲风:HIP HOP

HEY YO:JUZ FOR FUN
曲风:OLD SKOOL HIP HOP BEAT n FUNK

蜂人疯语:RAPPER系应该有一首歌系属于自己
曲风:HIP HOP

LATIDO:回忆系美丽,偶然就无所谓
曲风:古典吉他,RnB,梦幻

ONE MAN BAR:醉后既世界只得一个人
曲风:JAZZ
  
  
——————————

壓力大時
聽一聽這種歌
唱一唱這種歌
抒發一下壓力吧

之前發現了
無極生的“畢業隨想曲”也不錯……

最近發現小部分的朋友似乎很迷惘
他們壓力很大
因為身邊的朋友們不斷做統考練習題
話題也只有圍繞在統考和畢業后的計劃

而自己呢?
還在起步中
還在一章一章地惡補
擔心自己成績進不了大學
擔心辜負父母的期望
擔心統考成績放榜時
朋友們一個兩個臉帶笑容
唯獨自己握著成績單躲在角落哭泣
等等等

我只想說
花少少的時間理清自己的目標
整理好溫書時間表
讓自己有一個明確的方向
到時候就不怕了

時間表規劃得完美無缺
或許你又會擔心是否達成
我覺得
除了強迫自己達成外
也得有最壞的打算
真的萬一無法達成
請隨機應變
時間表讓你更清楚你應該做什么
至少你不會彷徨

還有
別只會一味地擔心
10++的時間
請專心面對考試
做好自己應該做的事情
不須理會朋友準備得怎樣了
別緊張
放輕松吧

最后
祝我親愛的朋友們
考試快樂

不喜歡看見他們愁眉苦臉的
幸虧部分還會和我聊一聊
我會耐心地聆聽
希望聊完后
我可以看見他們的笑容
繼續讓我和他們聊其他有的沒的
呵呵



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...